all over you

Hejsan alla goa & glada!

vaknade av världens finaste sms från ***** <3, det gjorde min morgon.
idag har jag inga planer över huvudtaget, ska städa lite här för de är inte speciellt fräscht. så¨jag ska städa, tvätta, fixa tellans bur sen ska jag nog ta ett bad med ansiktsmask, raka benen och måla naglarna. sen så måste jag hinna plugga lite också. ska skriva om moderaterna, gjorde lite igår men gav upp efter ett tag så jag ska försöka igen, sen ska jag läsa ett antal sidor i en bok vi har i svenska.

gårdagen vet jag inte vad jag ska säga om.. världens tråkigaste fredag. satt hemma och hade sååååå tråkigt! emelie och jag tog lite egopics, vi va nere och handla lite gott till kvällen, kolla idol och... ja, typ de. sen gick hon ut en stund och jag satt på msn och försökte vara social där. tröttnade strax efter tolv och gick och la mig. menmen, får hoppas nästa helg kanske blir roligare.


Kommentarer
Postat av: Faster Jessica

vad fina ni är <3 <3

Puss o kram

2010-09-18 @ 21:44:42
URL: http://sorundamamma.blogg.se/
Postat av: T.K.S

vem e ***** ????

2010-09-19 @ 13:54:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0