hoppa upp å få en smäll

tjeniis!
kom en från skolan för ett tag sen.
kom försent till min första lektion som var hkk eftersom jag försov mig. bravo! men kunde vara med på lektion ganska tillräckligt tror jag. jag fick både marinas, emmas och halva annas milkshake som de gjort så de var min frulle. stadigt.. sen kolla vi på en film som handla om vad man behöver tänka på när man flyttar hemifrån.
sen hade jag svenska, lunch och no. tycker jag kunde koncentrera mig bra idag. lyssnade på no:n och skrev klart de jag skulle på svenskan. så skoltröttheten kanske börjar släppa (?) efter no:n så slutade jag iallafall så jag slutade tidigt vilket är jätte skönt. då kan man komma hem och ta det lugnt en stund innan man ska börja plugga igen.
har träning ikväll också, men jag får se om jag går på den. eftersom jag behöver verkligen läsa i min bok i svenskan och fortfarande kolla upp saker till so:n. sen har jag huvudvärk.. suck.. men jag får se hur jag gör iallafall. vill verkligen inte få sänkt betyg i nian. de är ju nu man ska höja sig och verkligen jobba. måste börja kolla lite gymnasium och så på nätet också. har ju kulturrama, musikalskolan i gbg och nån skola i jakobsberg som jag kan tänka mig. men man vill ju gärna ha andra val också.
på fredag är det strapatsen i skolan. våran såkallad skoljogg på 1.5 mil. i SKOGEN.. jag har iallafall bestämt med marre och becka att vi ska gå den tillsammans och jag har lovat att ta med mig kameran så vi kan roa oss med att ta bilder, så det blir nog lite bilder här men framför allt på facebook. sen skulle vi ha med oss godis på vägen också men där får jag se hur jag gör. kanske köper lite godis att ta med. eller så köper jag lite frukt. aja..
nu ska jag se om jag får iväg emelie. hon ska till sin kille och lämna hans mobil som han glömde här igår.
tjarå


Kommentarer
Postat av: Rebecca Adnell

Evelina får INTE flytta till gbg! :(

2010-09-21 @ 16:08:12
URL: http://rebeccaadnell.blogg.se/
Postat av: Jimmymathea

Like the site--sorry about the problems with the guestbook though.

2011-02-03 @ 09:02:31
URL: http://jimmymathea.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0