i like the way it hurts

DJ matchen slutade 8-2 till IK. jag höll nollan andra halvan men kände ändå att jag inte var på tårna idag. benen kändes som bly och huvudet snurra och gjorde ont. håller jag på att bli sjuk?
sen blir de ju inte bättre av att man bara har honom och en ända tanke i huvudet när man ska försöka fokusera på annat.
efter min match åkte jag med pia & pappa och kolla på min lillkusin som spelade i flempan. hennes match slutade 3-2 och hon gjorde ett bra jobb som back.
kommer ihåg när man själv var så liten och spelade i den dåliga hallen, allt bra man gjort och alla tabbar man gjort. jag spelade min första match ute på den planen och jag passade målvakt 3 gånger, vilket kanske inte blev så lyckat. var nog bäst att jag blev målvakt trots allt.
nu ska jag duscha, sen måste jag försöka skriva lite på so:n och läsa de sista sidorna i boken vi har i svenska. har ingen ork egentligen men måste. försöka hitta en ipren eller liknande kanske också.
hörs sen iallafall.

idag är jag ledsen och besviken, och jag tänker inte gråta över en till kille.. jag är för stark för det. får väl se om han kan förklara sig ikväll..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0