komma igång

nu ska jag försöka komma igång igen, vi får väl se hur de går. kommer säkert komma i en svacka snart igen men ett tag kan jag nog hålla bloggen uppdaterad.

idag är jag hemma från skolan. vaknade med illamående och huvudvärk och bestämde mig för att vara hemma. och nu sitter jag här och lyssnar på musik. men ska försöka plugga lite strax. sen kanske jag sminkar mig eller nått bara för att hålla mig lite sysselsatt.

emelie och jag är i princip ensamma hemma den här helgen, förrutom att hakam är här också men han jobbar och kommer hem på kvällen. pappa kommer hem idag från jämtland, men hos honom är ju inte allt klart.
men i helgen händer inget speciellt en så länge. match halv två på söndag i storängshallen med damjuniorlaget. Huddinge IBS vs Huddinge IK
vi får göra vårt bästa

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0