my love for you

kom hem för ett tag sen. skolan flöt på som vanligt.
jag var lite busig idag och åt lite glass efter skolan. mihihih
sitter här och försöker titta inåt och hitta text till låten som var och en ska göra i musiken. har 4 meningar nu och maria (min musiklärare) tyckte jag skulle försöka komma på en melodi. de är lite svårt utan ett instrument dock.
men de löser sig. becka ska hjälpa mig lägga ackord ju. men hade ju känts bra om man haft en vers eller en refräng nu iallafall. men jag får väl försöka skapa nått av det jag har.
annars så sitter jag här och lyssnar på musik (förhoppningsvis får jag nån inspiration från annan musik) och ska väl inte göra så mycket. chilla typ. men det är väl så det ska va.

glöm inte att titta på "kungarna av tylösand" ikväll kl 22 på femman, för det ska jag göra xd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0