regn

kom hem från teatern för en stund sen, gick hem i regn och jag hade ingen jacka på mig. bara min stickade tröja och ett linne under den. tummen upp evelina! lovar att jag kommer bli sjuk nu. ajaa... försökte få tag på killen på vägen, för jag brukar gilla att prata med någon speciellt när de så här mörkt och man går hem själv. men han svarade inte. han sover väl, gubben min..
smsade på vägen hem och höll mig någolunda road med det.
fick ett uppdrag av anna som gjort ett otroligt bra jobb i so:n och sammanfattat allt vi skrivit och lite till ikväll, men en grej hade hon inte hittat som jag fått på mig att försöka hitta, med all rätt. har försökt att söka men hittar inte nått själv. så om nån hittar nån info om vad moderaterna vill med de studerande och bidrag och sånt så skriv gärna en kommentar och om vart man kan hitta det. och en en gång, all cred till anna som jobbat med allt ikväll!
hade as kul på teatern, vi gjorde en massa lekar och jag har skrattat och skrikit (skrikit för att vi skulle göra liftarn vilket innebär att liftaren som kommer in i bilen har en känsla med sig som alla sen ska härma, ella kom in och var gravid och skulle föda i bilen. vilket gjorde att vi andra i bilen också skulle föda barn samtidigt. vilket kanske inte va så bra för rösten när man ska krysta och ha sig.) vi sjöng också igenom alla låtarna som vi ska ha i musikalen. det är eric gadd som skrivit musiken och jag måste säga att det känns som om det här kommer bli riktigt bra!
låt mig få baloo snälla snälla!
nu ska jag väl borsta tänderna och försöka tagga inför morgon dagen... suck... slutar iallafall tidigt imorgon.


becka & jag idag





marre & jag idag


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag vill komma och titta på musikal! :-)

2010-09-21 @ 00:41:29
URL: http://mamin.blogg.se/
Postat av: Rikardsarah

Very interesting & professional site. You done great work.

2010-12-14 @ 10:43:38
URL: http://rikardsarah.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0