the hardest thing

kom hem från skolan nyss. har bara hunnit kolla mina skolfoton, druckit ett glas juice och kollat FB och lite bloggar. mitt skolfoto blev helt okey, iallafall porträtt fotot, klass fotot vet jag inte riktigt vad jag gör på. ser ju ut som om jag har värsta underbettet.
nu har jag nyss fått på lite musik och ska väl försöka fixa lite här hemma, känns som om jag alltid gör det. sen ikväll är det träning som jag måste gå på för att kunna tagga till matchen på söndag.
imorgon är det strapatsen, jag ooooooooooorkaaaar inte! måste åka ner till centrum lite innan jag ska med bussen för att hinna handla det jag ska ha eftersom mamma inte satt in mina pengar på mitt kort än. måste se till att hon gör det ikväll.
har tagit lite nya bilder från skolan idag också. vi får väl se om de hinner dyka upp några här innan kvällen är över.


"Kriszois"
(kristensen zois)




"Fassen"

(fasth kristensen)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0