Du vet att det gäller allt

Åkte till skolan imorse, skrev engelska nationella. Vettefan hur det gick.. När jag hade suttit av de 80 minutrarna så åkte jag hem igen. Illamående, frossa och trött. Jag har varit otroligt trött de senaste dagarna. I förrgår gick och la mig 22 istället för 23. Vilket händer sällan. Och igår så slagga jag 1½ timme i soffan efter skolan. Och jag sover inte dåligt på nätterna.

Vid 12 tiden gick jag till gymmet, bara för att rensa tankarna. Tränade i 2 timmar och nu sitter jag hemma igen med huvudvärk, frossa och är grymt trött. Men måste försöka plugga lite, bättre att göra det nu än sen när jag är ännu tröttare.

Nån hade kommenterat att den ville veta mer om Kex. Får väl se hur det blir med det.
Det är jätte kul att ni kommenterar, men kommentera inte anonymt. Vill ju veta vilka de är som läser.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0