Finns det en så finns det flera

Precis kommit ur duschen, grymt skönt att känna sig ren igen.
Igår var det skolans dag i skolan, vi hade musikcafé i idrottssalen och jag var konfrencier.
Gick väl sådär, hela grejen är lite B.

Jobbig gårkväll gjorde att man vaknade upp med svullna ögon (som typ...tennisbollar?) och ingen ork i kroppen. Skulle egentligen åkt till Sturegallerian med min vän Becka, men jag orkade verkligen inte. Behövde få vara hemma och ta det lugnt ett tag. Tänka igenom allt..

Nu ska jag föna håret, kladda på lite smink och klä på mig för jag tror inte det är så poppis om jag åker in till söder helt naken. Sätta mig på medis innan jag, faster Jessica, Stefan och far drar oss in mot söderstadion och tittar på Bajen - Brage. Kameran ska ju såklart med så den måste sättas på laddning!

snygg chey....HAHHAHAH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0