i'm gonna lose control

studiedag idag, grymt skönt!
började dagen med att åka ner till centrum halvt nyvaken i mjukisbrallor och sovtröjan med pappa. handla mat och köpa sushi till lunch eftersom pappa jobbar kväll ikväll.

min plan för dagen, är att sitta i mjukis kläder, osminkad och plugga.
matte och svenska står på schemat.
fast det är otroligt fint väder, så egentligen borde jag ju sitta på ett mysigt café inne i stan med en kompis i solbrillor.

ikväll är det träning också som jag måste gå på eftersom det är viktig match på söndag! spela kvarten mot kungsängen har jag för mig.
och på lördag är jag antagligen med min kaka, han fyller år då också ;)
och imorgon får jag se vad jag hittar på, nånting kommer jag säkert på, skulle evntuellt gått på en fest men min ekonomi (och missförstå nu inte och tro att jag skulle köpa alkohol, för jag dricker faktiskt inte. men det kostar inträde) håller inte till det. så det får bli en annan gång.

nu ska jag försöka komma igång, får se om jag hinner skriva något mer innan jag måste dra.



min fina louise och jag från i helgen, vi hade det sjuuuukt trevligt (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0