the straw to my berry

gårdagen va trevlans.
åkte till Kex och han hämta upp mig vi drog till soptippen och han sorterade soppor medan jag satt och spela mobilspel i bilen, sen vidare och hämta en möbel hos hans pappas affär i stan sen vidare till saltsjöbaden och lämna den, sen tillbaka hem till Kex för han skulle byta om och sen till hans mor och far och äta mycket god mat och tårta.

fick en sminkning på FACE av hans mamma som hon hade vunnit tror jag men inte hunnit gå på, så den fick jag. Jätte glad! Man får ju produkter för 300 också, så de blev jag väldigt glad för.

Känner mig bara allmänt äcklig och ful ut just nu. Skulle behöva ha nya kläder, nytt smink, nytt allt. Det suger att fylla år direkt efter julafton...

Nu ska jag tagga till för att åka till Kunsängen på match, vi spela kvarten idag! Ska bli intressant att se hur det slutar, eftersom att sist vi mötte dem så vann vi med ynka 1-0.
Men jag känner mig lite taggad ändå, även fast jag är grymt trött. Vaknade halv nio av solen i ansiktet och kunde inte somna om...
Jag är aldrig riktigt taggad innan match, det kommer sen på banan under uppvärmingen eller innan domarn visslar i pipan. Då känner jag liksom "Nu jävlar.."

Sista veckan i skolan nu också innan påsklov, sköööööönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0