<3

Hahah, lite rubrik brist.

Efter helgens depression så träffade jag mina fina fis, och då mådde jag så mycket bättre. Sov hos henne och hade det trevligt.
På söndagen var kvällsplanerna att jag skulle på bio med fisen och lucas, men det blev strul. Så baby kom och hämta mig istället. Varit med honom sen i söndags. Åkt med honom på hans jobb, så upp kl 6 mån och tis. Men mysigt att få vara med honom bara.
Åkte hem idag iallafall, kände att det var lagom så för den här gången. Saknar honom lite redan.
När jag kom hem så satte jag på en tvätt, sen bestämde jag med Becka att vi skulle ta en fika i centrum, så så blev det! Mysigt värre! Islatte, fruktsallad och glass + tjejsnack.
Sen kom mamma och när Becka gick så gick jag och mamma till kappahl och jag fick en sommarklänning och en blus som var på rean. Mycket bra!
Imorgon ska jag träffa Rebecca och vi ska fixa min blogg! Äntligen! Då ska jag ha blusen btw. Så det bli niiiiice.




Sist jag och Rebecca var ute och körde var det kallt och hur mycket snö som helst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0