Don´t lose yourself

Seglingen var härlig, grymt mysig faktiskt. Och jag blev gulligt solbränd, gillas!
När jag kom hem från seglingen i torsdags så åkte jag bara hem en snabbis för att sen träffa min bebis.
Så sen i torsdags till igår har jag varit med min älskling <3 . Han har köpt en husvagn som han håller på att fixa till då han ska på roadtrip på torsdag ner till skåne. Så jag har hjälpt honom måla den, sen har vi också sovit i den, mys!

Idag vakna jag runt sex tiden av att jag var kissnödig, när jag väl gick på toa kände jag av urinvägsinfektion. Suck.. Nyss ringt närakuten och väntar på att de ska ringa upp. Så jag kan få en tid på förmiddagen och få medicin. För ikväll är det Bajen vs Assyriska som gäller och det vill man ju inte missa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0