Scengymnasiet

Fått mina gymnaisepapper, och bekräftelsen på vilket gymnasium jag kommit in på. Men jag visste redan, men ändå. Blev iallafall Inriktining musik profil Artist på Scengymnasiet i Skärholmen. Blir säkert bra tror jag! Var ju mitt första handsval så. Höstterminen börjar 17 augusti, tidigt..

Blir nog ingen festival, känner för att spara den lilla peng jag har kvar tills jag ska iväg med Fisen nästnästa vecka istället. Dessutom är jag för lat för att åka iväg nånstans idag.

Idag har dragit igenom en massa Halv åtta hos mig, kul i jul. Jaa, det har jag väl haft för mig, förrutom att jag haft/har ångest över att jag ätit så mycket choklad. Nu väntar jag på att mamma ska komma hem, då ska vi göra en sommarsallad innehållande halloumi, bacon och pasta. Gottigottgott!


Kommentarer
Postat av: Rebecca • Foto

börjar oxå den 17:e :(

2011-07-07 @ 12:06:28
URL: http://rebeccaadnell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0