Those beautiful eyes

Nu är jag hemma!
Blev inte så himla mycket bilder, eftersom jag glömde att jag hade kameran, men lite har det blivit iallafall!

Måndag: Åkte in till stan med Fisen och vi hade det mysigt, gick runt, hon köpte 2 par bellerinor sen fika vi på John Chris och blev uppraggade av italienare.
Vi bestämde sen att jag skulle sova hos henne, så vi åkte hem till mig en snabbis och hämta grejer. Vi var ute ett litet tag tills vi kom hem lite senare och drog i Solsidan i dvdn och smeta på aniktsmask i ansiktet. Slutade med att jag somnade i soffan. Med ansiktsmask på. Vaknade runt 4 och gick och tvätta av mig, då somnade Fisen i soffan. Så jag tittade klart på skivan som var i sen gick jag och la mig och sov jag med.

Tisdag: Vaknade runt 10 tiden, åt lite melon till frukost och sen vid halv 12 åkte jag från stuvsta. Åkte bara hem packade om och åkte iväg sen igen till Sundbyberg och till min baby. Var hemma hos honom lite först sen drog vi till hans föräldrar och blev kvar ett bra tag eftersom det skulle diskuteras fram och tillbaka. När vi var klara där så drog vi vidare. Älsklingen skulle byta sin volvo med med annan kille så dit for vi och de bytte bilar. Nu kör han runt med en liten BMW. Stanna till vid 7eleven och sen vidare hem.

Idag: Klockan ringde kl 6, låg kvar i sängen ett litet tag, och lite efter 7 åkte vi iväg till Rosersberg för att lasta på i lastbilen. Var med baby halva dagen tills han släppte mig i Rotebro för att jag skulle kunna komma hem.
Och nu är jag hemma!

Jag och baby kommer ju inte kunna träffas på ett tag nu då jag ska på bröllop mellan lör - sön sen åker jag och seglar på måndag och vet inte exakt hur länge jag blir borta. Så det var lite små jobbigt att säga hejdå den här gången.



Jag och Fisen




Detta är precis exakt innan hon tappar sin dricka på marken



Och då ser man ut sådär efteråt



Me on the trainstation





Schnygga cheyer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0