Dance like nobody´s watching

Gick med Emelie ned till centrum, slutade med middag på donken.
Emelie skulle iväg på bio och jag glömde mina nycklar i hennes väska, så jag fick gå hem till pappa tills mamma kom hem. Men det gick bra iallafall.
Nu sitter jag och tittar på gamla avsnitt av Halv åtta hos mig i brist på annat att göra.
Imorgon tror jag att jag ska lägga mig nere i Rådsparken och sola om det är bra väder, med lite musik i öronen. Gud så skönt. På kvällen kanske jag åker till Lida, det ska ju vara countryfestival där. Det kanske kan vara lite mysigt. Men vi får se.

Nånting jag längtar mycket till är iallafall nästnästa vecka. Då åker jag och fisen och seglar! HAPPYFACE! Ett stopp är iallafall Sandhamn! Kommer bli grymt och jag ser fram emot det så mycket! Skit mysigt!

Åker jag inte till Jämtland nästa vecka så ska bloggen fixas då, har en sjuk idé. Så ser fram emot det också. ;)



Saknar min fina grek så mycket också <3


Kommentarer
Postat av: Junior Dennis

hejhej:) skulle du kunna lägga till mig som vän på facebook, jag heter Dennis Junior Dynesius@fb det skulle vara as gulligt och snällt av dig

2011-07-01 @ 10:44:00
Postat av: Malin

Åh vad mysigt att segla :-)

Kram

2011-07-01 @ 13:29:39
URL: http://mamin.blogg.se/
Postat av: Lollo

vi kommer ha det grymt min babyyy :D <3 puss

2011-07-02 @ 11:20:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0