Du e la go

Åkte till Skhlm igår med Emelie och meningen var att jag skulle köpa ett par nya tights, men slutade med att jag satt i frisörsalong. Ja så nu är håret en si sådär 15 cm kortare, det var JÄTTE slitet. Men ändå ganska skönt att ha lite kortare på sommaren.
När som helst nu ska Emelie färga mitt hår också. Har ju världens fulaste utväxt och färgen ser jätte dassig ut. Så det blir inte fullt så mörkt som förra gången men mörkare än det jag har nu. Blir säkert bra! Lägger upp bilder sen.

Natten spenderades hos K. För att lösa en grej. Vi kom överens om att dra ett sträck över det hela och lägga det bakom oss. Känns skönt att allt är som vanligt igen, så som det ska vara. Han och jag.

"Är det du och jag igen?"
"Det har det alltid varit."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0