Pissa, pissa på, pissa på AIK

Gick över till pappa, han skulle låna min data. Satt där ett tag tills vi bestämde oss för att dra och käka. Vi hamnade på O´learys tillslut, Fett god hamburgare och pommes, åt nästan hela hamburgaren och hälften av pommesen. Blev så himla mätt! Vi satt kvar och prata om allt. Pappa berättade att han tänkte åka till Jämtland på måndag och att jag och Emelie fick följa med om vi ville. Så jag ska fundera på det. Det skulle vara skönt, men samtidigt vet jag inte hur länge jag pallar vara i skogen. Så vi får se.

Nu ligger jag i sängen och kollar på ett jävla skit program. Amerikaner asså... Hade väl inte tänkt sova riktigt än, men snart.

Imorgon är det tydligen städa som gäller, både toaletterna och köket. Ska försöka ta mitt rum en omgång till också, jag kan verkligen inte hålla snyggt! Vill gärna träffa Louise också som kommit hem från Malta ikväll. Men det får jag väl se om jag hinner och om hon över huvudtaget har tid och så.

Jaja, sovgott babys.



Fisen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0