Skulle ta en kula i skallen för dig

Ligger just nu i sängen efter att ha blivit tvingad av mamma att gå och lägga mig liksom? (Snälla, vi har sommarlov. What´s the problemo?)
Kvällen har spenderats med Emma och Jim, va först i Rådsparken men det började spöregna, så vi drog till Grillpalatset och chilla. Sen gick vi mest runt och gjorde ingenting. Jim lånade mig pengar så jag kunde köpa mat, så snällt så snällt!
Imorgon blir det upp i lagom tid, om det inte är ösregn så blir det väl midsommarfirande i Rådis som vanligt på midsommar. Sen är det grill med familj och vänner + alla tanter och skvallerkärringar här på rådsbacken.
Eftersom att jag inte vill hänga med överfulla 40+are så lär det väl bli chill i rådis eller i centrum med Emma.
K U L T !

Det blir vad man gör det till :)


Kommentarer
Postat av: stefan

Haha jag var hos min halvbrors farmor det sluta med att alla blev irriterade på henne istället.

Så vet hur du har det. ;>



Fin var du iaf på bilden.. :D

2011-06-25 @ 20:18:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0