helt sick..

.. vad jag är trött nu. gick upp halv sju imorse. var på scengymnasiet 8.
började med dansprovet. det var det av alla tre prov jag tyckte var jobbigast, eftersom dans inte är riktigt mitt element. sen var det teaterprovet då vi gjorde övningar jag gjorde typ när jag var 8, så de va easy.
sen var det sången, jag hade sång kl 11. rösten var slutkörd efter natten (eftersom jag var tvungen att träna låten inatt) så jag sprack i rösten på det allra högsta tonerna men det gick bra i övrigt. såg ut som att iallafall ena sångläraren rös och det tittade på varandra flera gånger nöjt och med ett leende på läpparna. det känns bra iallafall.
nu ska jag bara få in en monolog i huvudet till intagningen till sjödalsgymnasiet som är på torsdag, men det är lätt som en plätt :)

nyss fått i mig lite lunch, pannkakor med bär. MUMS!
och nu ska jag väl chilla lite.
ikväll är det teater som gäller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0