Jar of hearts

Fredag - Åkte till baby direkt efter skolan och spenderade natten där.

Lördag - Vaknade och tog det allmänt lugnt. Åkte inte hem förrän runt 19. Kom hem till mello som jag, mamma Hakam och Christer satt och titta på.

Söndag - Baby kom på förmiddagen. Han, jag och mamma tittade på Night and day som var ganska bra faktiskt. Sen skulle jag iväg på match så då gick vi ner mot parkering träffa på Pia och sa hejdå.
Förlorade matchen med 5-0 mot täby. Så blev det hem käka lite och chilla.

Idag - Varit i skolan, slutade lite tidigare så hann med 15 bussen. Nu är jag hemma och väntar på att tiden ska gå. Blir teatern ikväll!





Grattis till min kusin Mattias idag också som fyller 15 år!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0