to be with you

sitter för tillfället och har dragit i mig, 1 semla, 1 ½ apelsin och 2 riskakor. något är fel. eller så är det bara jag som är glupsk och väldigt sugen på mat. måste bli ändring.

har haft känningar av en ny urinvägsinfektion sen igår (hade det i vintras) men får se om det blir bättre tills imorgon, om inte så får jag fixa en läkartid så jag kan få medicin.

nu ska jag fixa lite i köket där det ser ut som bagdad sen ska jag sätta igång med spanskan som ska vara klart till imorgon, sen jag fixa lite till musiken och sen om orken finns så blir det lite SO.

notis till mig själv: när jag får månadspeng, köp en ny vit BH, och fixa en klipptid.




så kan det också gå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0