9januari

Idag har skolan varit ganska seg, det är som en kola i huvudet och det känns som att jag inte fattar nånting.

Avslutades iallafall bra med lite småshopping och fika med Bonnie, Hanna och Richard! Köpte lip plumper, läppstift och en blus, awesome!

Nu sitter jag i skanstullshallen och väntar på mina lagkamrater, tror träningen börjar 20.00..

Saknar mitt hjärta fett mycket.. Mitt liv känns så himla bra just nu, mitt förhållande är bättre än någonsin, jag trivs i skolan, jag har grymma vänner och jag mår psykiskt bra! Det ända som inte känns bra är själva plugget i skolan och att jag borde träna mer. Men gällande träningen, känner jag mig jävligt taggad på att börja gymma snart igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0